

Jaz (ne) varam
Objave avtorja: senorita Kategorije: \'hoy\', \'me thinking\', \'nekaj težkega\', miksSmo res tako nezvesti ali pa smo le tako zelo nezaupljivi? Vsakič znova me namreč presenetijo besede oz. stavki po katerih ljudje najdejo moj blog.
Ker naj bi stric Google odgovoril na marsikatero vprašanje, te celo potolažil, ti svetoval, te pomiril, ti pregnal slabo vest, ga ljudje zasujejo z vsemi mogočimi vprašanji. Varanje pa je ena izmed prvih ključnih besed, ki vas pripelje na moj blog1, zato se mi poraja vprašanje, ali je nezvestobe v naši družbi veliko več kot si predstavljamo. So pari res tako idealni le navzven, med štirimi stenami pa vsak skriva svojo zgodbo? Koliko je žensk ali moških, ki živijo v prepričanju, da jim je njihov partner/ica zvest in jih ne bi nikoli prevaral, ne vedo pa, da jih ta isti človek, v katerega tako zelo zaupajo, vara dan za dnem. Ima ljubico/ljubimca že več let, živi dvojno življenje ali pa si le vsake toliko časa privošči skok čez plot. Si popestri svoje spolno življenje, čeprav naj mu/ji ne bi doma prav nič manjkalo.
Res torej tako zelo varamo, smo res tako nezvesti? Ali pa smo le zelo nesigurni in nesamozavestni, ali le “delamo iz muhe slona”, pretiravamo?
- Kako veš, da te ženska vara?
- Ali ona misli, da jo varam?
- Posledice varanja
- Kako se moški obnaša, kadar vara?
- Prevaral sem jo
- Pogovor o prevari
- Oprostiti prevaro
- Si lahko tisti, ki vara odpusti?
- ….
- zaradi tega zapisa bo verjetno kraljevala na prvem mestu
[nazaj]
ja
15.09.2008 20:50
Zakaj bi, saj se da vse zment.
15.09.2008 20:51
Nisem (še) varal, je pa nekdo varal nekoga z mano.
Za ženske splošno velja, da če varajo poskušajo se čimbolj izogniti “odnosov” s partnerjem. Za moške pa velj na splošno, da začnejo partnerki “težiti in moriti” za vsako malenkost, ki jo naredi narobe.
15.09.2008 20:53
2 x ne. Ampak takšno “statistiko” ni tako enostavno doseči …
LP, Igor
Hmm.. kako ugotoviti, če te partner vara? KLIK
15.09.2008 20:57
@ford: potem pa 3 x ne. LP, Igor
15.09.2008 20:58
pa sej malo pa pase sprememba po dolgem zakonu:)
15.09.2008 21:02
(FORD,) zakaj pa glih zenske pa sej morjo moski biti tudi prisotni a je tako?
15.09.2008 21:24
najhuje je če 20letni sin očeta zaloti v pisarni z nekim moškim. Vara svojo ženo dan za dnem in to z moškim. Poznam primer. Žalostno. Še bolj žalostno, da takih primerov na klepetalnici najdeš ogromno. Poročen moški išče tipa za avanture. Ogabno. Tak sin za vedno zasovraži geje, življenje se mu postavi na glavo, razočaran spozna krutosti življenja.
15.09.2008 21:30
Aja še odgovor na vprašanje. Enkrat sem prevaral iz maščevanja. Niti malega užitka nisem imel v tem in na to nisem ponosen. S fantom sva se sicer pogovorila, zaveda se, da je bil tudi on kriv, odpustil mi je brez problema, ker ve, da sem mu sicer vedno bil in mu bom zvest. Težje si jaz odpustim.
15.09.2008 21:35
Kaj je najbol zanimivo? Če ima moški z desetimi ženskami odnose je frajer. Če pa ima ženska z desetimi moškimi odnose pa je kurba. A ni to ŽALOSTNO, kakšna ne enakost
ne vem kako je bit prevaran, mislim pa da sam ne bi varal.
15.09.2008 21:50
GROZA !!! Šele sedaj sem opazil, da je ford trikrat uporabil moško obliko zaimkov. “Kar koli” že “to” pomeni ???!!!
Če skombiniram vse možne oblike, potem vsaj 12 x ne, pa še kakšen ne za vsak slučaj.
V nedoločni obliki zaimkov pa: nisem varal, nisem bil prevaran in nisem “pomagal” varati. Nikoli.
LP, Igor
15.09.2008 22:07
bila prevarana, varala nikoli in niti ne mislim! Če želiš imet drugega/drugo najprej zakljući zgodbo v kateri se nahajaš sedaj potem pa delaj kar se ti zahoče. Na dveh stolih h krati se ne sedi!
15.09.2008 22:35
igor kaj si tečn za forda. pa tut če to pomen to, maš kej proti?
16.09.2008 00:33
Ma ja jaz ne vem kaj je z tem varanjem … samo je dejstvo da je danes tega dosti vec kot je bilo vcasih no vsaj mislim si, vec razpadlih zakonov itd …
16.09.2008 05:37
Vse življenje živeti izključno z eno osebo zna po mojem biti obremenjujoče.
Morda bi bilo pa za razmislit, da bi si dovolili, da ima vsak poleg partnerja lahko še enega ljubimca oz. ljubico.
Življenje je kratko in polno stresov in po svoje bi bilo prav lepo, če bi se pet dni posvečali partnerju, dva pa popolno svobodo.
16.09.2008 09:09
FORD: Nisem (še) varal, je pa nekdo varal nekoga z mano. Tale tvoja je pa huda. Približno tako kontradiktorna, kot tista: vsi ljudje na svetu lažejo, samo jaz ne!
GEJBOY: če bi bile krutosti sveta samo v varanju, kako bi bilo lepo. Tudi mene moti, če nekdo tako divje poudarja, kaj je. Jasno pa je, da si, ko ti nekdo to omeni, takoj “obremenjen” z napadom na neko tvojo spolno usmerjenost.
16.09.2008 09:47
Za tiste ki pravijo, da niso nikoli varali in da verjetno tudi nikoli ne bodo, naj se razsvetlijo: “NIKOLI NE RECI NIKOLI!” Zadeva pride sama od sebe, še veš ne kdaj…
16.09.2008 10:11
FORD: Nisem (še) varal, je pa nekdo (ženska) varal nekoga (moškega) z mano.
za “nekdo” se ne uporabi ženske oblike “varal(A)”.
nobenega problema – lepa slovenščina za običajno spolno prakso. lahko so seveda tudi drugačni spoli, ampak …
16.09.2008 11:31
hecna debata
sam nisem nikoli (pre)varal svoje partnerice in je tudi ne bom. nimam niti zelje niti potrebe.
se je pa tudi meni zgodilo, da je ena zenska z menoj prevaral svojega tipa. ampak mi seveda prej ni povedala, da ima tipa – takoj, ko sem izvedel da ga ima, sva se nehala dobivat.
ce sem ze bil prevaran? nikoli se ne ve. jest bi rekel, da se mi je tudi to ze kdaj zgodilo. sicer imam veliko rajsi odkrit odnos, pa da ce se kaj takega slucajno zgodi, da se tudi odkrito pogovori s partnerjem. ker… nenazadnje – varanje ni nujno najvecji problem (da npr. po varanju se aids prenese nate… to pa je za znoret).
lp, M.
16.09.2008 11:34
Ja, nobena juha se ne poje tako vroča kot je skuhana. Preveč sumničenja in ljubosumje v zvezo ne prinese nič dobrega. Človek, ki je ljubosumen, je verjetno poznal tudi sam precej stranpoti, če ne konkretno pa vsaj miselno. Kdo koga prevara in v kolikšni meri, je stvar načelnosti in etične drže ali pa pač potrebe v tistem trenutku. Če pa je kdo tako neumen, da to vzame za sveto in na koncu ne zna ali ne more skriti dejanja, pa je prav, če ga partner brcne v rit. In kdor je pameten ve, da se s čustvi ni dobro igrati, ker v takih primerih imaš sam s sabo probleme in je težko priti na red.
16.09.2008 11:36
strinjam se z majem……
16.09.2008 11:48
fuga,
no, tudi jaz sem te našla. Večkrat sem že hotela kaj komentirati, pa je vedno ‘reklo’: ’strani ni mogoče prikazati’.
Ne, jaz ne varam.
Moja sigurno največja vrlina je, da sem partnerju zvesta.
In vedno zagovarjam tezo, da se morata partnerja najprej raziti, če nista za skupaj, potem naj vsak dela kar hoče.
16.09.2008 15:15
@Simonca, lepo razmišljaš, če imaš čas za kakšno kavico mi sporoči;)
16.09.2008 23:22
MAJ: Življenje je kratko in polno stresov in po svoje bi bilo prav lepo, če bi se pet dni posvečali partnerju, dva pa popolno svobodo.
–> Naj nebi bil partner tisti, ki ti olajša strese, te razbremeni, ob njem sprostiš svojo dušo in telo? Ne podpiram varanja in tega ne želim početi, partnerju sem zvest. Res pa sem imel tudi jaz Preteklost, močno obžalovano.
@ford: sama ne bi želela, da nekdo vara svojo partnerico z mano. Drugače je seveda, če ne bi vedela, da je zaseden…
@igo: res je ni enostavno doseči
@Tan!a: sem prebrala
@tehtnik: ni mogoče drugače popestriti zakona?
@gejboy: ponavadi je najtežje odpustiti ravno samemu sebi. Dostikrat tisti, ki vara, to tudi sam prizna, ravno zato, ker je vest preveč močna…
@fanatik: na žalost je tako…
@Tadej: verjemi, da ni fajn občutek…
@nomadka: se strinjam.
@Zmaj: jaz imam občutek, da je varanja veliko več kot si v resnici predstavljamo…
@Maj: tak sistem mi ne bi bil ravno všeč…
@v: jaz osebno do sedaj še nisem varala, ne pravim pa, da ne bom nikoli, vsekakor pa si tega ne bi želela.
@mitja: varanje je verjetno zadnji korak, ki ga naredimo ravno zato, ker v zvezi ni bilo pogovorov, ki bi rešili težave.
@Fuga: pretiravanje s sumničenjem je včasih lahko celo hujši udarec za zvezo kot pa, če bi dejansko prišlo do samega varanja.
@vlatka: ja, če res ne moreš zdržati z nekom, potem končaj zvezo in pojdi dalje. Tako preprosto je…
vem da sem puna mlada si bote zaj vsi tu misli in da brezveze da kaj komeniram..sao preprosto bom..ker mislim da sm ze marsikaj dozivela in marsikaj se bom..ceprau ste vi ze veliko vec. Ja sem ze varala in sem ze bla varana in obcutek ni dober ne pr prvem in ne pr drugem.. ja, to je to..